Snel en makkelijk koffie, thee en toebehorende producten bestellen.

Klantenservice - ODORA Koffie & Thee

Storingen

Om storingen te melden aan uw koffiemachine dient u te e-mailen naar storingen@odorakoffie.nl. De monteur komt zo snel mogelijk ter plaatse om u van de juiste middelen te voorzien en repareert uw machine. Moet het zo snel mogelijk opgelost worden, en kunt u niet meer langer wachten? Bel ons dan op +31 (0)524 22 42 65.

Live chat met medewerkers

Het is mogelijk om op werkdagen te chatten met één van onze medewerkers om je snel van dienst te kunnen zijn. Hierbij maken we gebruik van Messenger. Deze dienst is gratis toegankelijk en verbonden met je social media account op Facebook, zo lees je alles makkelijk terug!
Ook kan je rechts onderin op elke pagina op het icoontje klikken van Messenger. Een medewerker zal je snel helpen!

Bedrijfsgegevens

ODORA Koffie & Thee
Van Rechterenlaan 68
7742 XJ Coevorden

info@odorakoffie.nl
+31 (0) 524 22 41 65

Retouradres

Natuurlijk komt het eens voor dat je een artikel te veel hebt besteld, of niet nodig bent. Dit kan je 30 dagen kosteloos retour zenden naar ons. Hiervoor dien je te e-mailen naar info@odorakoffie.nl met de aanvullende informatie welk product je retour wilt sturen. Je krijgt van onze medewerker zo snel mogelijk het retouradres en is je artikel aangemeld.